ספה מבד ברשת דיבאני סנטר

בחירת מערכת הישיבה, ובכלל זה ספה מבד או מעור, ספות דו מושביות וכן כורסאות יחידות על פי אותה אמת מידה, מחייבת את הרכשים לשקול היטב ולבצע הערכה נכונה באשר להשפעה של סוג המערכת על איכות החיים. אמנם רכישה של מערכת ישיבה איננה דומה לרכישת דירה, שיפוצים בבית או רכישת רכב מבחינת היקף ההוצאה, ואולם עדיין מדובר בהוצאה לא קטנה שיש לתת עליה את הדעת. מה בין ספה מבד ומערכת ישיבה מבד בכלל, לבין מערכות ישיבה מצופות בעור? היכן ניתן לרכוש ספות איכותיות מבד במחירים אטרקטיביים ובאיכות גבוהה? כל התשובות בשורות להלן.

ספה מבד, ספה מעור ומערכות ישיבה

ההבדל העיקרי לכאורה בין ספה מבד לבין ספה מעור ומערכת ישיבה מעור בכלל, הוא באופי הריפוד. כשמשתמשים במונח ספות מבד, הכוונה היא, כמובן, לציפוי ולריפוד של הספה שהוא עשוי מבד. על אותו משקל, ספה מעור היא ספה שהריפוד שלה עשוי מעור. במובנים רבים יש דמיון בין שני סוגי הספות. בשני המקרים מדובר בריפוד איכותי ונוח, המעניק הרגשה של נוחות מרבית למשתמשים. גם מבחינת הצבעים יש דמיון. זאת, למרות שהגיוני להניח שמגוון הצבעים של ספות מבד הוא מעט רחב יותר. באשר לנוחות – הרי שהרגשת הנוחות היא אינדיבידואלית. יש שעדיף מבחינתם רכוש ספה מעור ואחרים ירגישו נוח יותר לגבי ספה מבד. מבחינת המחירים, שתי המערכות הן יוקרתיות. מצד אחד, אבל ניתנות לרכישה ברשת דיבאני סנטר במחירים אטרקטיביים.

ספה מבד דגם MODEM ברשת דיבאני סנטר
ספה מבד דגם MODEM ברשת דיבאני סנטר

ריהוט בד איכותי מרשת דיבאני סנטר

בשורות הבאות נעסוק בשני סוגים של ספה מבד של דיבאני סנטר. הסוג הראשון הוא ספה המהווה חלק ממערכת ישיבה פינתית איכותית מדגם MODEM. המבנה של ספה מהסוג הזה עשוי מעץ אשוח משולב סיבית מעוגלת, כאשר בסיס המושה עשוי רצועות אלסטיות המחזקות את העמידות ריפוד המושב עשוי דקרון. הספה השנייה שבה נעסוק כאן הינה  מערכת מדגם ווינזור (WINDSOR)  במילוי פוליאריטן מוקצף, רגלי מתכת וריקליינרים מתכווננים על פי הזמנה. אם החלטתם לרכוש ספה מבד ברשת דיבאני סנטר, או ריהוט לסלון בכלל, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם למצוא את מבוקשכם בהקדם האפשרי.

ספה מבד דגם WINDSOR ברשת דיבאני סנטר
ספה מבד דגם WINDSOR ברשת דיבאני סנטר

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן