ספה איכותית במבצע!

ספה איכותית היא למעשה הפריט הנכלל בין מערכות הישיבה אשר מוצבות בחללים שונים כמו סלון, חדר עבודה, משרדים וכו'. הישיבה על ספה איכותית נועדה לרוב לישיבה של יותר מאדם אחד ונועדה להעניק ליושב נוחות מקסימלית ונעימה. מערכות הישיבה מבד ומעור המיוצרות כיום בשוק, מאפשרות לכם להנות מספות בדרגות איכות שונות כאשר רוב הספות מיוצרות מתבנית מסגרת העשויה מעץ או מתכת ובתוכה משולבים מערכות ספוג איכותי מסוגי פולימרים ורכיבים שונים בעלי דרגות קושי משתנות לפי דרישת הלקוח. ולבסוף שכבת הריפוד הסופי שעשויה מבד איכותי או מעור ברמת גימור גבוהה והיא שלמעשה מעניקה לספה איכותית את המראה העיצובי המושלם והמותאם לחלל בו היא תוצב.

ספה איכותית במבצע מאת המומחים לעיצוב כל הבית!

ברשת הריהוט היוקרתי לעיצוב חללי הבית השונים של דיבאני סנטר, תוכלו מהיום ליהנות ממבחר אביזרי ריהוט מעוצבים, יוקרתיים ואיכותיים במבצעים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות. בין מגוון המוצרים של הרשת תוכלו היום לבחור ולרכוש ספה איכותית במבצע ללא מתחרים ולהנאה מושלמת.

רשת דיבאני סנטר, הרשת הבינלאומית המובילה והמתמחה בענף הייצור והשיווק לריהוט יוקרתי ואיכותי מבד או מעור, ניתן ליהנות ממבחר דגמים של ספות איכותיות עם משענות צד כפולות, משענות בודדות, עם משעונות ראש וריקליינרים לרגליים ועוד מגוון תוספות בעיצוב ייחודי ומקורי של מיטב המעצבים של הרשת.

ספה איכותית במבצע
מערכת ישיבה מבד דגם RENOIR לנוחות מקסימלית

כרשת בעלת ניסיון עשיר ומוניטין בינלאומי, מייצר ומשווקת החברה ספות איכות משלל חומרי גלם העומדים בכל התקנים והדרישות מהגבוהות בעולם ובכך מאפשרות לכם להנות מספה איכותית הנשמרת באיכותה ועיצובה לאורך שנים. כשתיכנסו לאתר החברה ברשת תוכלו להנות ממבחר עשיר ומגוון של ספות איכות במבצע. יחד עם זאת תוכלו להגיע לאחד מסניפי הרשת בארץ ולהנות משירותי ייעוץ והכוונה תוך התאמה אישית ומושלמת לצרכים שלכם.  צוות עובדי החברה ונציגיה יסייעו לכם בבחירת הספה העונה על הצרכים שלכם, מותאמת לעיצוב הכולל לחלל שאליה אתם מייעדים אותה, יעזרו לכם בבחירת סוג הריפוד שתעדיפו ושייתן מענה פרקטי ואסתטי גם יחד.

מערכת ישיבה מודולרית דגם HAPPY בעיצוב מודרני אופנתי
מערכת ישיבה מודולרית דגם HAPPY בעיצוב מודרני אופנתי

ספה איכותית מבד בדיבאני סנטר

חברת דיבאני סנטר מציעה ספה איכותית במבצע במבחר דגמים וסוגים שונים ספות אלגנטיות, ספות בעיצוב קלאסי, עיצוב וינטאג', עיצוב מודרני ועוד דגמים שונים לבחירה בריפוד בדי איכות ועור לבחירתכם. כל הספות משולבות בעץ טבעי גלוי או מתכת והכל במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים. כל הספות שבמבצע, מיוצרות בתהליכי ייצור קפדניים במיוחד עד לאספקת המוצר לבית הלקוח.

מערכת ישיבה פינתית מבד דגם CONCEPT
מערכת ישיבה פינתית מבד דגם CONCEPT

דיבאני סנטר מעניקה לכם אחריות רבת שנים על מוצריה ובמקביל תקבלו חוברת הדרכה לטיפול ואחזקה שוטפת. וכן שירות וייעוץ מקצועי לאורך שנים רבות גם לאחר הרכישה. מעוניינים לרכוש ספה איכותית שתענה על הצרכים שלכם, ותעצב לכם את החלל בצורה מושלמת ותעניק לכם נוחות? הגעתם למקום הנכון! היכנסו לאתר החברה או תגיעו לאחד מסניפי החברה בארץ, להתרשם מהמגוון הגדול האיכותי והיוקרתי של הספות  שבמבצע ולהנות מרכישה אמינה ומשתלמת במיוחד.

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה!

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן