חדר שינה יוקרתי לכל דורש!

אחד החללים היותר חשובים בבית הוא חדר השינה הפרטי שלכם. מדובר במקום פרטי ומפנק ולכן יש לתת דגש רב על בחירת פריטי חדר השינה יוקרתי והתאמת העיצוב לאורח החיים ולמאפיינים האישיים של כל דורש. ברשת הריהוט היוקרתי לבית של דיבאני סנטר תוכלו למצוא פתרונות איכותיים וייחודיים בבחירת חדר שינה יוקרתי לכל דורש. הרשת מייצרת, ומשווקת בארץ ובעולם מבחר חדרי שינה יוקרתיים באיכות ללא פשרות ובמחירים שווים לכל כיס.

חדר שינה יוקרתי לכל דורש מבית דיבאני סנטר!

ברכישת חדרי שינה יוקרתיים בדיבאני סנטר, תוכלו לקבל חדר שינה יוקרתי שמספק לכם אווירה נעימה וייחודית וניתן לבחור מיטות יוקרתיות בשלל עיצובים קלאסיים או מודרניים, מחומרי גלם איכותיים בלבד וברמת גימור מושלמת. עיצוב חדר השינה דורש מקצועיות וידע רב וצוות מעצבי החברה מקפיד על שירות ברמה הגבוהה ביותר על מנת לתכנן ולעצב עבורכם חדר שינה חלומי ממנו לא תפסיקו להתפעל.

חדר שינה דגם APAA
חדר שינה דגם APAA מבית דיבאני סנטר

חדר שינה יוקרתי לכל דורש ולכל צורך ביתי

לחדרי השינה היוקרתיים של דיבאני סנטר, פונקציות רבות ולכן יש לבחור בקפידה מיטה זוגית נוחה ומעוצבת מהודרת עם שידות צד תואמות, כונניות אחסון מעוצבות, שטיחים תואמים, ארונות יוקרתיים וחכמים לחדר השינה ומבחר חפצי נוי להשלמת העיצוב היוקרתי ולאווירה ייחודית ומרגיעה. בדיבאני סנטר, צוות היועצים והעובדים המיומנים ישמחו לייעץ, להמליץ ולתכנן עבורכם את חדר השינה החלומי והיוקרתי הבא שלכם במחירים חסרי תקדים ומבצעים חמים במיוחד.

חדר שינה דגם FLOWER
חדר שינה דגם FLOWER מבית דיבאני סנטר

אם חשבתם שחדרי שינה יוקרתיים אינם ברי השגה והמחירים יקרים לתקציבכם? אז טעיתם! בדיבאני סנטר ניתן לבחור חדרי שינה מעוצבים עם קו עיצובי מודרני , חדרי שינה בעיצובים קלאסיים או עיצוב וינטאג' עתיק תוך הקפדה על עיצוב ואיכות ללא פשרות ובהתאמה אישית לכל דורש מבחינת הצרכים, הטעם האישי, עיצוב החלל כולו וכמובן התקציב שלכם.

חדר שינה דגם REMIX
חדר שינה דגם REMIX מבית דיבאני סנטר

בחדרי השינה היוקרתיים של דיבאני תהנו מרמת גימור ללא מתחרים, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והעומדים בכל התקנים מהמחמירים בעולם. חדרי השינה יספקו עבורכם את המענה המושלם והנוחות המקסימלית בו תוכלו לשהות בחדר השינה ולהתפנק על גבי מיטה מהודרת ומזרן תומך המותאם בהתאמה אישית וכמובן מכל שאר הפינוקים הנכללים בבחירת חדר השינה שלכם ושתרכשו בדיבאני סנטר.

חדר שינה דגם DRUDY
חדר שינה דגם DRUDY מבית דיבאני סנטר

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הרשת או להגיע לאחד מאולמות התצוגה בסניפי הרשת ברחבי הארץ ולהנות מחדרי שינה יוקרתיים המעוצבים בשילוב חומרי גלם מעץ, מתכת, וריפודים מבד איכותי או מעור במחירים משתלמים במיוחד ומתנאי תשלום נוחים. זה הזמן שלכם להגשים חלום ולבחור חדר שינה יוקרתי המתאים לכל דורש ולחוויית קניה משתלמת.

 

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה!

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן