הסלון החדש שלכם בבית!

בפתיחת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, אין יותר מושלם מלרכוש את הסלון החדש שלכם לבית!  כידוע חלל הסלון בביתכם הינו החלל המרכזי של הבית בו אתם מבלים את רוב שעות הפנאי שלכם באירוח, צפייה בטלוויזיה או סתם במפגש משפחתי. בחלון כחלק בלתי נפרד נמצאים מערכות הישיבה מבד או מערכות ישבה מעור. כל שינוי במערכת הישיבה מבד או מעור תגרום לכל החלל להיראות שונה ומתחדש בצורה ייחודית ומקורית. יחד עם זאת, בבחירת הסלון החדש שלכם בבית, חשוב להתאים את מערכות הישיבה לגודל החלל ולעיצוב התואם לשאר הרהיטים באותו החלל. כך למשל בבנייה המודרנית בו הסלון מהווה חלל פתוח ורציף בו הכולל את פינות האוכל, חשוב לבחור ולעצב את הסלון החדש עם רהיטים התואמים מבחינת העיצוב הכולל, סוג חומרי הגלם, בדי הריפוד, הצבעים והטקסטורות.

בחירת הסלון החדש שלכם בבית!

בבחירת הסלון החדש שלכם בבית, האפשרויות הן כמעט אינסופיות, החל מהמערכות הקלאסיות של ספה תלת מושבית ועוד דו-מושבית וגם כורסא בודדת (3+2+1), ספה  אחת ארוכה, עם או בלי שזלונג, ספה נפתחת ההופכת למיטה, ריקליינרים -ספה נפתחת ההופכת לכורסאות טלוויזיה אישיות; ספה פינתית ועוד. הבחירה תעשה גם בסוג הריפוד עור או בד, הצבע והטקסטורה. על מנת להקל עליכם את הבחירה וההתאמה האישית העונה על הצרכים והטעם האישי שלכם וכמובן התקציב, ברשת הריהוט היוקרתי והאיכותי לבית של דיבאני סנטר, תוכלו להנות ממבחר דגמים וסגנונות של מערכות ישבה מבד או מעור איכותי, שולחנות סלון ופינות אוכל תואמות ולעצב לכם את הסלון החדש שלכם בבית בצורה המושלמת ביותר ובמחירי מבצע חסר תקדים.

ספה נפתחת למיטה דגם VENUS
ספה נפתחת למיטה דגם VENUS מבית דיבאני סנטר

רשת דיבאני סנטר, הרשת הבינלאומית המתמחה והמובילה בתחום הייצור של ריהוט יוקרתי ואיכותי לבית, תוכלו להנות משירותי ייעוץ והכוונה של צוות העובדים והיועצים המקצועיים שילוו אתכם בכל תהליך התכנון של עיצוב הסלון בהתחשב בצרכים שלכם, בתקציב ובשאר הנתונים שיעניקו לכם נוחות מקסימלית, מראה ייחודי ועיצוב מושלם. בבחירת סלון חדש בבית, תוכלו לשלב מספר פריטים לעיצוב מושלם מבחירת פינת האוכל, שולחן הסלון, מזנונים ויחידות קיר, דרך מערכות הישיבה השונות ועד לאבזור אקססוריז וגאדג'טים לעיצוב הסלון בצורה המושלמת והאיכותית ביותר.

שולחן סלון דגם ABAA
שולחן סלון דגם ABAA מבית דיבאני סנטר

כל מוצרי החברה מיוצרים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. תהליכי הייצור נעשים בהקפדה יתרה תוך סדרה של בדיקות וביקורות איכות עד לרמת גימור מושלמת ואספקה עד לבית הלקוח. ייצור הריהוט יוקרה של דיבאני סנטר נעשה תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והעומדים בכל התקנים מהמחמירים בעולם. ניתן לשלב מבחר רהיטי יוקרה לסלון החדש שלכם בבית ועל פי טעמכם האישי. תוכלו לבחור בריהוט משולב העשוי משילוב חומרי גלם של עץ, מתכת, זכוכית ועוד.

שולחן אוכל דגם YZAA
שולחן אוכל דגם YZAA מאת דיבאני סנטר

בדיבאני סנטר, מציעים לכם עכשיו לעצב לכם את הסלון החדש שלכם בבית במבחר רהיטי יוקרה במחירים אטרקטיביים ומבצעים חסרי תקדים. כל מוצרי החברה נושאים אחריות מלאה ושירות  הניתן לאורך שנים גם לאחר הקניה. היכנסו לאתר החברה ברשת או תגיעו לאחד מאולמות התצוגה בסניפי הרשת ברחבי הארץ ותהנו מחוויית קניה מושלמת ומשתלמת.

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה:

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן