פינת אוכל יוקרתית – תאכלו בסגנון!

בחירה בריהוט פינת האוכל היא הבחירה החשובה ביותר בעיצוב הבית, אז למה לא ללכת על פינת אוכל יוקרתית? לרוב פינות האוכל מהוות חלק מבדיל בין המטבח לסלון האורחים ויש מקומות בהן פינת האוכל עומדת במקום נפרד או בחלל נפרד בבית. ישנן כיום פינות אוכל יוקרתיות העשויות מחומרים שונים בניהן עץ מלא, שילוב בין מתכת וזכוכית וריפודי בד שונים לכיסאות.

עיצוב כל הבית: פינת אוכל יוקרתית

לפני שקובעים את העיצוב יש להתייחס לשאר החלל שכפי שצוין מהווה חלק מן התמונה הכוללת. אם בחרתם במטבח בסגנון כפרי מעץ אלון מיושן, פינת אוכל מודרנית מזכוכית פחות תתאים וכדאי יהיה לשמר את אלמנט העץ והכפריות. מעבר לבחירה בסגנון הריהוט יש להתאים את פינת האוכל הן לגודל החלל והן לצורכי המשפחה.  ניתן לבחור בשולחנות מודולאריים בעלי יכולת הרחבה ולהגדיל את מספר הכיסאות סביב השולחן. למשפחות עם ילדים קטנים לא מומלץ לבחור בריפודי בד עדינים במילוי ספוג נוח ומפנק, שכן אלו עשויים להתלכלך להיקרע ולהתבלות דבר שיגרום להם לרדת מחזותם היוקרתית. פינות אוכל יוקרתיות מתבטאות הן באיכות החומר והגמורים והן בעיצובים חדשניים ומודרניים, ויחד יוצרים יחידות של נוחות ומראה מרשים גם יחד.

פינת אוכל יוקרתית - דגם MEDIAA
פינת אוכל יוקרתית מבית דיבאני סנטר – שולחן דגם MEDIAA

פינת אוכל יוקרתית נפתחת

אחת הרשתות הבינלאומיות והמובילות בייצור ריהוט איכותי ויוקרתי מבד ומעור לעיצוב כל חלקי הבית, היא רשת הריהוט דיבאני סנטר, בעלת המוניטין רב השנים המתמחה בייצור איכותי מחומרי גלם משולבים ברמה גבוהה ובגימור ללא פשרות. כאשר אתם מגיעים לאחד מסניפי דיבאני סנטר המפוזרים ברחבי הארץ, תוכלו ליהנות ממבחר עשיר ומגוון של פינות אוכל יוקרתיות בעיצוב מקורי וייחודי של מעצבי העל של דיבאני. צוות העובדים המיומן, ילווה אתכם בכל תהליך הבחירה של פינת האוכל הבאה שלכם בסגנון ובעיצוב המותאם לסגנון והטעם האישי שלכם. בדיבאני תוכלו לבחור בכל דגם המוצע לבחירה והרשת תבצע התאמה אישית לכל לקוח בהתאם לצרכים והדרישות ובמסגרת התקציב שלכם.

פינת אוכל יוקרתית דגם KOPLAA
פינת אוכל יוקרתית מבית דיבאני סנטר – שולחן עץ מלא דגם KOPLAA

בדיבאני סנטר, מתאימים את הסגנון שלכם לאיכות המוצרים ומבטיחים לכם אחריות מלאה ושירות מלא לאורך שנים ולכל מטרה. אם גם אתם רוצים ליהנות מארוחות בסגנון מיוחד. עם פינות האוכל האיכותיות והיוקרתיות של דיבאני סנטר תגשימו את החלום. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר החברה או להגיע לאולמות התצוגה ולבחור את פינת האוכל היוקרתית לביתכם במחירי מבצע משתלמים ותנאי תשלום נוחים.

פינת אוכל יוקרתית - דגם SIAA
פינת אוכל יוקרתית מבית דיבאני סנטר – שולחן אוכל נפתח דגם SIAA

 

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה!

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן