ספה דו מושבית

כאשר בוחרים ספה דו מושבית לסלון יש לזכור לראות מעבר לטרנדים אופנתיים, יש לזכור לוודא כי הדגם אותו אתם בוחרים ישמש אתכם לאורך שנים רבות. אל תמהרו לרכוש ספה דו מושבית יוצאת דופן. בחירה בטוחה היא כזו המבטיחה שימוש ארוך טווח ברהיט, מגוון שילובים אפשריים עם סגנונות עיצוב ועם פריטי הריהוט הקיימים.

ספה דו מושבית מעוצבת מבית דיבאני סנטר

בבחירת ספה כדאי לכם להתייחס לכמה נקודות לפני הבחירה:

  • הגדירו את התקציב. כיום  תוכלו למצוא מבחר של ספות, במגוון מחירים. יש ספות דו מושביות יוקרתית ויש הנחשבת זולה ופשוטה. בכל מקרה עליכם להגדיר את התקציב שלכם וכמה אתם מוכנים להשקיע.
  • הגדירו מטרה וצרכים . הגדרת הצרכים ומטרת השימוש תמקד אתכם בבחירת הספה הדו מושבית. שאלו את עצמכם כמה אתם מארחים? כמה אנשים? האם אתם מבלים זמן רב בסלון? כמה נפשות יש בבית? וכו'. לכל צורך מוצע ספה דו מושבית מסוג אחר כמו עור או מבד איכותי שהשימוש ייתן מענה לצרכים והמטרות.
  • גודל חלל הסלון. בסלון גדול, המבחר עשיר יותר . בחללים קטנים, ספה זו מהווה פתרון מושלם, שתתאים בצורה הטובה ביותר למרחב.
  • סגנון העיצוב. השוק מציע מבחר סגנונות, שמשתלבים לצד אלמנטים אחרים בבית. כיום יש ספות דו מושביות, בסגנון רטרו, קלאסי, מודרני ועוד. חשוב שהבחירה תשתלב בעיצוב הכללי ותיצור הרמוניה מושלמת.
  • איכות ללא פשרות. ספת דו מושב אמורה לשרת אתכם זמן רב, הקפידו על איכות ונוחות ושקל לנקות ולתחזק אותה. אל תמהרו לבחור והתייחסו לכל הפרמטרים שיעזרו לכם לבחור נכון, ובעיקר חכם!
מערכת ישיבה מעור דגם CESAR
CESAR – מערכת ישיבה מעור עם הדום נשלף

ספה דו מושבית נפתחת

ברשת Divani Center מתמחים בייצור ספות דו מושביות מעור אמתי ויוקרתי או מבד איכותי המיוצרת מחומרי גלם באיכות גבוהה וללא פשרות, בתהליכי ייצור קפדניים במיוחד ושימת דגש על עיצוב ייחודי וגימור מושלם כדי שהספה לא תאבד מעיצובה, ולא תשחק. ספה דו מושבית מבית  Divani Center תעמוד בכל התקנים והסטנדרטים על מנת להעניק ללקוח חווית נוחות, עיצוב ונראות מושלמים.

ספה נפתחת למיטה מדגם BAYA
BAYA – ספה נפתחת למיטה מבית דיבאני סנטר

ב- Divani Center מציעים לכם מגוון ספות דו מושביות איכותיות ויוקרתית מעור או בד בדגמים וגדלים שונים וניתן אף לבצע הזמנה בהתאמה אישית. כל הריהוט בסניפי הרשת הינם נושאי אחריות מלאה וניתן לבחור ריפודי עור ייחודיים בשלל צבעים ואו בדים לפי בחירה. היכנסו לאתר החברה ברשת או תגיעו לאולמות התצוגה ברחבי הארץ ותיהנו ממבחר דגמים עשיר ומחירים אטרקטיביים כולל תנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן