ספה נפתחת למיטה זוגית

בשנים האחרונות נושא השילוב בעיצוב הבית בין אסתטיקה ופרקטיות באה לידי ביטוי ברכישת ספה נפתחת למיטה זוגית כפתרון מושלם לאירוח, או במקרים בהם נדרש פתרון מעשי בדירות קטנות. ספה נפתחת למיטה הפכה לפריט ריהוט פופולרי במיוחד בזכות שילוב מושלם בין אסתטיקה ועיצוב לבין נוחות ופרקטיות. הספות הנפתחות של היום כבר לא מגושמות ולא מסורבלות אלא להיפך רעננות, צעירות, מעוצבות ועכשוויות. לכל דגם יש את הייחוד שלו וחשוב מאד להתאים את הספה לצרכים האישיים שלכם מבלי לוותר על איכות המוצר, האביזרים הכלולים בו כולל אביזרי הפרזול ועמידות לאורך שנים.

ספה נפתחת למיטה מבית דיבאני סנטר

בבחירת ספה נפתחת למטה זוגית, יש לרכוש ספה שמתאימה לחלל ולדרישות שלכם, ומציעה פתרון מעשי ואיכותי לשתי המטרות. ספה מיטה נפתחת למיטה זוגית טובה ואיכותית, מציעה תמיכה טובה לצד נוחות, בישיבה, וגם כאשר פותחים אותה למיטה. יש להימנע מכריות זולות, ובסיס מזרון עשוי גומיות או קפיצים קטנים ופשוטים, שיגרמו למזרון לשקוע במיטה, ויהפכו אותו ללא נוח.  בנוסף, יש לוודא כי מנגנון הפתיחה הוא חזק ואיכותי. שיעמוד בפתיחה וקיפול של המיטה לאורך שנים. חשוב שהמנגנון יהיה פשוט וקל לתפעול, ושיהיה בטיחותי, ולא יאפשר פציעה בניסיון של פתיחה או קיפול המיטה במקרה של שימוש לא נכון.

ספה נפתחת למיטה זוגית
KIWI ספה נפתחת למיטה מאת דיבאני סנטר

ספה נפתחת למיטה זוגית עם ארגז מצעים

ברשת Divani Center עיצוב כל הבית, הפועלת למעלה מ-40 שנה בענף הריהוט והעיצוב לבית, מתמחים גם בייצור ספות נפתחות למיטה המיוצרת מחומרי גלם באיכות גבוהה וללא פשרות , תוך הקפדה על תהליכי ייצור מדויקים ושימת דגש על עיצוב ייחודי וגימור מושלם כדי שהספה לא תאבד מעיצובה עקב שימוש רב, ולא ישחקו האביזרים המרכיבים את הספה עקב פתיחה וסגירה בכל פעם. ובכל מקרה הספה הנפתחת מבית  Divani Center חייבת לעמוד בכל התקנים והסטנדרטים על מנת להעניק ללקוח חווית נוחות, עיצוב ונראות מושלמים.

ספה נפתחת למיטה זוגית
BAYA – ספה נפתחת למיטה מבית דיבאני סנטר

מחפשים ספה נפתחת למיטה זוגית מעוצבת ואיכותית? ב- Divani Center מציעים לכם ספה מיטה משולבת במפרט עשיר של מרכיבים. ריפודי עור ייחודיים ובשלל צבעים ואו בדים בעלי איכויות גבוהות, מבנה הספה מיטה עשוי משילוב עצים חזקים במיוחד, רצועות תמיכה אלסטיות, ספוגים איכותיים בעלי דרגות קושי שונות לפי נוחות הלקוח, משענות ראש מתכווננות, מזרן שינה איכותי ועוד. היכנסו לאתר החברה ברשת או תגיעו לאולמות התצוגה ברחבי הארץ ותיהנו ממבחר דגמים עשיר ומחירים שווים לכל כיס כולל תנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן