ספה פינתית במבצע

בעיצוב הבית, לא מעט אנשים הגיעו למסקנה שספה פינתית זו לא התפשרות, זו התקדמות. למעשה, ספה פינתית מכילה 2 ממדים, ואפילו אם מדובר בשתי ספות שנמצאות זו במאונך לזו, חוסכת לכם שטח רב בסלון ומעצבת את החלל בצורה מושלמת. ברכישת ספה פינתית במבצע, נוצר בחלל הבית מקום רב לעיצוב המשלב אלמנטים נוספים של ריהוט כולל לבית וניתן אף לשלב אביזרים נוספים, אקססוריז, שולחנות מהממים ומזנונים. ספה פינתית מאפשרת סידור נכון יותר וכך, בעוד שהספות ממוקמות בפינת החדר, ומולן ניצב מזנון המולטימדיה, הרי שחלק ניכר ממרכז החלל פנוי, כך שניתן לנצלו להצבת ריהוט נוסף, או הגדלת החלל הפתוח בסלון שלכם שניתן לנצלו למגוון פונקציות נוספות כמו ניצול חלק מן המקום לטובת הגדלת פינת האוכל, או פינת ישיבה נוספת.

ספה פינתית במבצע מבית דיבאני סנטר

כיום מגוון הספות הפינתיות המיוצרות עבורכם ניתנות לעיצוב בהתאמה אישית ומשלבות אלמנטים נוספים כמו תוספת שזלונגים, שילוב ריקליינרים בפינות להתרווחות ועוד. בנוסף ניתן לבחור כיום ספה פינתית במבצע ובעיצוב ייחודי ומקורי, בסגנון קלאסי, וינטאג' או מודרני, וכמובן לבחור את סוג הריפוד מעור או מבד.

ספה פינתית מעור או מבד לבחירתכם!

תעשיית הריהוט המודרנית של רשת הריהוט היוקרתי לבית ב- Divani Center מציעה לכם ספות פינתיות במבצע משני סוגי חומרי הגלם הנפוצים הללו, כאשר בתחום הבד, מצטיין הסלון החדש ביכולתו לדחות כתמים ואפילו למנוע הצטברות אבק, תכונה שאינה מובנת מאליה בקולקציות הריהוט הישנות שהתבססו על בד.

בתחום העור אשר רשת הריהוט לבית של  Divani Center מתמחה בו, ניתן לרכוש ספה פינתית במבצע בעיצוב ייחודי ומקורי ובמגוון עיבודים כולל עיבודים מחוספסים דמויי בד עם מרקם חמים ונעים. ב- Divani Center הרשת הבינלאומית המובילה בארץ ובחו"ל תוכלו ליהנות משירות ויחס אישי של צוות עובדים מיומן ומקצועי שיתאים עבורכם את הספה הפינתית במבצע, בהתאם לצרכים שלכם והטעם האישי. הריהוט של   Divani Center מיוצר מחומרי הגלם המובחרים ביותר והעומדים בתקנים מהמחמירים בעולם. שילוב של עיצוב מקורי, תהליכי ייצור קפדניים ורמת גימור מושלמת, תשיג עבורכם את הספה הפינתית שבמבצע ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצונכם.

ספה פינתית במבצע
ספה נפתחת למיטה דגם VENUS מבית דיבאני סנטר

באתר הרשת ובאולמות התצוגה בסניפי הרשת המפוזרים בארץ, מציעים לבחירתכם ספה פינתית במבצע חסר תקדים ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. לבחירתכם ספות פינתיות במבצע  עם ידיות עץ או בד/עור איכותיות, ועוד מגוון רהיטים ואביזרים שיעצבו לכם את הסלון בביתכם או כל פינה אחרת בבית בהתאמה אישית ולשביעות רצונכם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן