ספה נפתחת מומלצת לבתים קטנים

ספה נפתחת מומלצת דגם STUDIO

כיצד ניתן לנצל את מלוא גודל הבית? מתי כדאי לקנות ספה נפתחת? איך אפשר למצוא את הספה הנכונה?

אם הבית שלך קטן, עלייך לחשוב כיצד לנצל את מלוא הגודל. התאמה נכונה של הרהיטים תגדיל את המרחב שלך. היא תאפשר לך לחיות בנוחות ולא להרגיש כי מדובר בבית קטן. יותר מכך, התאמה נכונה תאפשר לך לא רק לחיות בכיף אלא גם לארח בקלות.

מתי מומלץ לשקול לרכוש ספה נפתחת

ישנם שני מצבים בהם כדאי לשקול פתרון מסוג זה. האחד הוא במקרה של בתים קטנים. אם יש לך צורך להפוך את הסלון שלך לאזור אירוח, זהו הרהיט האידאלי עבורך. מצב נוסף בו מומלץ לשקול את קניית ספה נפתחת הוא כאשר יש לחדר שני שימושים כמו חדר עבודה שהוא גם חדר אירוח. במצב זה ניתן לבחור ברהיט שיהיה שימושי ביום יום ויתאים גם לזמנים של אירוח שהם לא יום יומיים.

מערכת ישיבה פינתית משולבת בד ועור דגם PERLA
מערכת ישיבה פינתית משולבת בד ועור דגם PERLA

מה הופך רהיט למומלץ

  • איכות – רגע לפני שנתייחס לפרמטרים האישיים הדבר הראשון שהופך ספה נפתחת מומלצת לאחת כזו הוא האיכות שלה. עליה להיות בעלת מנגנון עוצמתי ויציב, להיות מרופדת בבד איכותי ולהציע לך ולאורחייך נוחות מרבית.
  • גודל – גם רהיט שנפתח יכול להגיע במידות שונות ולכן יש להתאים בין הגודל של החלל בו הוא עומד להיות לבינו. כדאי למדוד את גודל החדר לפני בחירת הספה ובמידת הצורך להתייעץ עם נציגים אשר מכירים היטב את שלל הרהיטים שעומדים לרשותך.
  • טעם אישי – הטעם האישי שלך צריך להיות במרכז הבחירה. באפשרותך לבחור את הספה בצבע המועדף עלייך ולבחור את האחת אשר לטעמך הכי תתאים לחדר.
מערכת ישיבה שנפתחת למיטה דגם PREMIUM
מערכת ישיבה שנפתחת למיטה דגם PREMIUM

מציאת ספה נפתחת מומלצת

כדי למצוא את הרהיטים המתאימים לך כל שעלייך לעשות הוא להמשיך לגלוש כאן באתר או להגיע לאחד מאולמות התצוגה. בדיבאני סנטר אנו עומדים לרשותך ומציעים לך את התנאים הטובים ביותר לחידוש הבית. עם מלאי גדול של רהיטים איכותיים, אפשרות פריסה ל-36 תשלומים ומשלוח נוח עד הבית, כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את הספות שמתאימות לך.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן