ספה עם שזלונג – מה היתרונות?

איך בוחרים ריהוט לדירות קטנות? מה היתרונות של שזלונג בדירת סטודנטים שכורה?

שזלונג משדרג ספות ומערכות ישיבה בכך שהוא הופך אותן דינאמיות וגמישות יותר. בניגוד לספה רגילה שמוגבלת מבחינת מספר מקומות הישיבה ומה שאפשר לעשות איתה, שזלונג יוצא מתוך הספה – אך נשאר חלק ממנה. כתוצאה מכך, אפשר להשתמש בשזלונג כדי להניח רגליים, כמקום ישיבה שעומד בפני עצמו ואפילו כפתרון אחסון.

איך נוח לך לשלם על ספות עם שזלונג?

דיבאני סנטר מזהה את הצרכים שלך ומעמידה לרשותך מגוון רחב של אפשרויות תשלום. החל בטרייד אין, דרך 36 תשלומים שווים ועד 100% מימון, אנחנו בטוחים שאצלנו המחיר יהיה עבורך משתלם יותר.

היתרונות הבולטים של ספה עם שזלונג

שזלונג מייחד את הספה בהשוואה למערכות ישיבה אחרות והוא מעניק לה ערך מוסף. בין היתר, אפשר למשל לראות את היתרון של שזלונג בדירות קטנות ושכורות או בדירות סטודנטים שבהן חיים כמה אנשים יחד. בגלל שבדירות כאלה אין מקום לבזבז, מה שצריך לעשות כדי לאפשר לכולם לשבת בנוח הוא לתת עדיפות לדגם מודרני עם שזלונג מפנק.

ספה עם שזלונג דגם Jive
ספה עם שזלונג דגם Jive

שזלונג מאפשר לכל אחד מהשותפים להשתמש בספה כמו שנוח לו. אם למשל אחד השוכרים נמצא לבד בבית, הוא יכול להשתרע על הספה ולהניח על השזלונג את הרגליים. מנגד, כאשר שותפים וסטודנטים בוחרים לארח חברים – שזלונג משמש כפתרון ישיבה נוח ונפרד לכל הנוכחים.

ספות עם שזלונגים לכל סגנון עיצוב

שזלונג חוסך במקום כי הוא יוצא מתוך הספה אך מחובר אליה. במקביל, אפשר להתאים אותו לכל סגנונות העיצוב בדירות קטנות וגדולות כאחד. לשזלונג יש את היתרונות שלו בדירות קטנות שמיועדות לשותפים וסטודנטים, אך אפשר בקלות לשלב אותו גם בבתי משפחות ובבתים צמודי קרקע.

ספות עם שזלונגים במרחק לחיצה

רוצה לקבל פרטים נוספים על ספה שתשדרג את הסלון שלך? הגעת למקום הנכון: המומחים של דיבאני סנטר כאן עם קטלוג מפואר של סחורה איכותית. בהשארת פרטים באתר נחזור אליך עם מידע על ספה עם שזלונג ונחסוך עבורך זמן, כסף ומאמץ.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן