ספה פינתית מעוצבת

ספה פינתית מעוצבת נפרדת או כחלק ממערכת ישיבה קובעת בין היתר כמה זמן נשהה בסלון הבית. כמו כן, התפקיד של הספה הוא לסייע באירוח חברים, קרובים ובני משפחה ובדירות קטנות היא גם יכולה למשוך מספיק תשומת לב כדי ליצור אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח. עם זאת, צריך גם לדעת איך לבחור את הספה – וכאן נכנס לתמונה הקטלוג החדש של דיבאני סנטר.

הספה הפינתית עוברת למרכז

בקטלוג שלנו מחכות לך כבר עכשיו מגוון רחב של מערכות ישיבה פינתיות. אנו מבינים את החשיבות של ספה עבורך ועושים הכל כדי להביא אליך את הדגמים המובילים:

ספה פינתית מעוצבת דגם ROOFTOP

ROOFTOP היא מערכת ישיבה פינתית מעור שנועדה לשלב עבורך בין אסתטיקה ופרקטיקה. עם ריפוד עור פרה ומבנה של עץ מלא מחוזק, אין צורך ביותר מדגם ROOFTOP כדי לשדרג את הסלון באופן מיידי.

הסטנדרטים הגבוהים של דיבאני סנטר באים לידי ביטוי ברצועות אלסטיות שזורות שמחזקות את דגמי ROOFTOP. כמו כן, כדאי לדעת שהמילוי של הספה הוא קצף פוליאוריטן מפנק ושרגלי המתכת עמידות בפני שחיקה. אם ברצונך לקבל את ROOFTOP בהתאמה אישית, נשמח להוסיף עבורך משענות ראש מתכווננות ולתת לך לבחור בין מידות וצבעי עור.

ספה פינתית מעוצבת מדגם ROOFTOP
ספה פינתית מעוצבת מדגם ROOFTOP

ספה פינתית מעוצבת דגם BUZZ

דגמי BUZZ מגיעים אצלנו בצורה של ספה תלת מושבית, דו מושבית, הדום מלבני, שזלונג צד וכמובן פינתי עגול. עם ספה כזו נשיג עבורך את השילוב המושלם בין רכות ואלגנטיות, בלי להתפשר על עמידות ותחזוקה נוחה לניקיון.

ספת BUZZ מגיעה בגוונים שמאירים את חלל הסלון ומתאימים גם לנמנום קצר בסוף השבוע. כמו כן, את הספה אנו מספקים עם משענת גב בעלת מתלה כאופציה ובמבנה אשוח מוצק.

ספה פינתית מעוצבת מדגם BUZZ
ספה פינתית מעוצבת מדגם BUZZ

ספה פינתית שמתאימה בדיוק עבורך

ספה פינתית בדיבאני סנטר, מערך מקיף של שירות לקוחות יגרום לך להרגיש בידיים טובות מהרגע הראשון: נציגינו יעזרו לך לבחור את ממדי הספה כדי לחסוך כל סנטימטר ולהפוך את הסלון למקום שנעים יותר לשהות בו.

כעת רק נותר להתרשם מהקטלוג המעודכן או להגיע לאולמות התצוגה ולראות דגמים חדשים, מרעננים ומודרניים של ספה פינתית כמו שתמיד רצית!

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן