שולחן סלון מעוצב לשדרוג חלל הפנים

רהיט קטן אך דומיננטי כמו שולחן סלון יכול לגרום לשינוי של 180 מעלות בחלל הפנים. מעבר לכך, הסלון הוא החדר הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית ולכן הריהוט הנבחר עבורו קריטי לתחושה הכללית.

התאמת השולחן המעוצב לחלל הפנים והסלון

בעידן שבו אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, חשוב שהשולחן בסלון יתאים לסגנון העיצוב וישדרג אותו. הדרך לעשות את זה היא למצוא שולחן שמתכתב עם סגנון העיצוב הקיים אך מצרף אליו ערך מוסף. בהמשך, כל שנותר הוא לבחון את הפונקציונאליות של הסלון לפי מידות, גודל וחומרי גלם ולמצוא את הרהיט הכי מתאים לצורכי המשפחה.

דגמים מובילים של שולחנות סלון מעוצבים

הנה למשל שני דגמי שולחנות סלון שבעזרתם אפשר לשדרג את חלל הפנים של הסלון:

ABAA

שולחן סלון דגם ABAA מבית דיבאני סנטר הוא ככל הנראה מה שחיכית לו כדי לעצב מחדש את החדר הכי חשוב בבית. מלבד פלטה עליונה שאותה אפשר לבחור מעץ, זכוכית או קרמיקה, השולחן מגיע עם רגלי מתכת או נירוסטה ולכן מבטיח התאמה ספציפית לחזון שלך.

היתרון של שולחן סלון דגם ABAA הוא מודולאריות. באמצעות שני חלקים שמשלימים אחד את השני, באפשרותך לבחור היכן למקם את השולחן ובאיזה אופן לשלב אותו בסלון. בהמשך, זה גם מבטיח ניצול אופטימאלי של חלל הפנים אם וכאשר הצרכים של המשפחה ישתנו.

שולחן סלון דגם ABAA
שולחן סלון דגם ABAA

 

BOXX

שולחן סלון מדגם BOXX ישנה את כל מה שחשבת על עיצוב פנים. ראשית, זה דגם שאותו אפשר להשיג בצורה עגול או מלבנית. בזכות השולחן הזה, השליטה בעיצוב חלל הפנים של הסלון חוזרת אליך ומתאימה רק למה שהמשפחה שלך צריכה.

שנית, הבסיס של דגם BOXX הוא ברזל בצבע והפלטה העליונה היא מעץ פורניר אלון במפרט CA14 MDF. מבחינתך, המשמעות היא שילוב מושלם בין פונקציונאליות ואסתטיקה. מעבר לכך, את דגם BOXX  אפשר להשיג בדיבאני סנטר במידות שונות, גימורים וצבעים.

שולחן סלון דגם BOXX
שולחן סלון דגם BOXX

שולחן סלון מעוצב מבית דיבאני סנטר

בקטלוג של דיבאני סנטר מחכה לך כבר עכשיו שולחן סלון מעוצב בתנאי מימון נוחים. שווה להשתדרג!

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן