ספה שנפתחת למיטה ולא מוותרת על העיצוב

מתכוונים לרכוש ספה הנפתחת למיטה? זה הזמן להכיר את הדגמים החדשים והמעוצבים של ספה – מיטה מבית דיבאני סנטר

ספה נפתחת למיטה היא אחת ממערכות הישיבה החיוניות ביותר בכל סביבת מגורים, וזאת לנוכח רב השימושיות בה גם כספה נוחה ודקורטיבית למטרות ישיבה וגם כמיטה פונקציונאליות למטרות לינה. ספות הנפתחות למיטה הן ברוב המקרים ספות תלת מושביות הנפתחות לגודל של מיטה זוגית, וניתן למצוא אותן בבתים רבים בישראל בהם נהוג לארח באופן תדיר חברים ובני משפחה העושים שימוש בספה כמיטה.

כל ספה נפתחת למיטה מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים כגון: ניצול אופטימאלי של השטח העומד לרשותכם, אופציה נוחה להלנת אורחים, מנגנוני פתיחה קלים ונוחים לפתיחה וסגירה של המערכת וכדומה. יחד עם זאת, לצד היתרונות הנלווים לספות הנפתחות למיטות, קיים חיסרון מובהק במרבית הספות הנפתחות למיטות והוא נושא העיצוב. עד היום, רוב הספות הנפתחות למיטות, התאפיינו בעיצוב לוקה בחסר אשר אינו תאם את העיצוב המודרני של סביבת המגורים, כאשר רוב הספות הנפתחות למיטות נראות כגוף זר בתוך חלל המגורים.

ספה שנפתחת למיטה נוחה ומעוצבת

בדומה לכל מערכת ישיבה המיוצרת ומשווקת על ידי חברת דיבאני סנטר, גם בקטגוריית ספה שנפתחת למיטה, תוכלו למצוא היצע מגוון של דגמים עליהם הושם דגש מקצועי גם בכל הנוגע לנוחות הישיבה/שכיבה וגם בכל הנוגע לעיצוב המערכת. דגמי ספה נפתחת למיטה של דיבאני סנטר, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים למערכות ישיבה/שכיבה אלו, וכל זאת מבלי לוותר על המימד העיצובי של המערכת. בין יתר דגמי הספות הנפתחות למיטת בדיבאני סנטר תוכלו למצוא את:

STUDIO – ספה תלת מושבית מעוצבת נפתחת למיטה זוגית- מערכת זו מגיעה עם רגלי עץ בגובה 8 ס"מ והיא ניתנת לפתיחה של מיטה זוגית בגודל 190/140, כאשר מילוי המושבים הינו מחומר פוליאוריטן מוקצף

 

ספה שנפתחת למיטה
ספה שנפתחת למיטה דגם STUDIO

לקטגוריה המלאה של ספות נפתחות למיטה >>>

LADY– ספה תלת מושבית מבד נפתחת למיטה – מערכת זו מגיעה עם רגלי מתכת 13 ס"מ והיא וניתנת לפתיחה למיטה זוגית בגודל 190/140 או 190/160. המערכת משלבת בתוכה מילוי מושבים מ-פוליאוריטן מוקצף

ספה נפתחת למיטה
ספה נפתחת למיטה דגם LADY

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן