קונים רהיטים מעוצבים מבלי לקרוע את הכיס

wsi imageoptim BAYA

משפצים או מחדשים את סביבת המגורים ומעוניינים לרכוש רהיטים מעוצבים במחירים חסרי תקדים?

זה הזמן להיחשף לקולקציית הסלונים והרהיטים במבצע של דיבאני סנטר

כבר שנים רבות שהשם דיבאני סנטר הוא שם נרדף למערכות ריהוט מעוצבות ולמגוון רחב של רהיטים מעוצבים לסביבת המגורים המודרנית. כאשר אתם רוכשים אחד מפריטי הריהוט של דיבאני סנטר, אתם למעשה רוכשים רהיט אשר יוצר תוך הקפדה מלאה על תקני האיכות הגבוהים ביותר בענף וכל זאת תוך דגש מיוחד על אומנות העיצוב.

קונים רהיטים מעוצבים בקלות, מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להבטיח לעצמו פריט ריהוט יוקרתי, מעוצב ומהודר המותאם לסביבת המגורים המתחדשת. ההיצע המגוון של מערכות הישיבה והריהוט המוצע לכם ב-דיבאני סנטר, מאפשר למעשה לכל אחד ואחת מביניכם לבחור את הרהיט הנכון בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליו ביותר ובהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותו.

כורסה מעוצבת
כורסת עור מסתובבת דגם BOOST

חברת דיבאני סנטר מציגה: קונים רהיטים מעוצבים במבצע

כאחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בייצור ושיווק של רהיטים מעוצבים לסביבת המגורים, חברת דיבאני סנטר, מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מהיצע מגוון של פריטי ריהוט מעוצבים במחירים חסרי תקדים וזאת במסגרת קולקציית הסלונים המעוצבים ומערכות הריהוט המעוצבות של החברה.

כמו כן, חברת דיבאני סנטר מאפשרת לכם ליהנות ממסלולי רכישה אטרקטיביים במיוחד הכוללים בין היתר את מסלול הטרייד אין להחלפת קולקציית הריהוט בבית ומסלול המימון המלא לרכישת רהיטים מעוצבים לסביבת המגורים ב-36 תשלומים.

בין יתר פריטי הריהוט המעוצבים של דיבאני סנטר המוצעים לכם במחירים חסרי תקדים תוכלו למצוא מערכות ישיבה דוגמת ספה 100% עור דגם PABLO, כורסאות עור דוגמת כורסת עור מסתובבת דגם BOOST, פינות אוכל דוגמת פינת האוכל דגם KOPLAA המגיעה עם מזנון תואם ועוד היצע מגוון של רהיטים במבצע לסביבת המגורים המתחדשת, לרבות, מערכות ישיבה מעור או מבד, ספה נפתחת למיטה, שולחנות סלון ופריטי ריהוט נוספים.

ספת עור דגם PABLO
ספת עור דגם PABLO

קולקציית המבצעים של דיבאני סנטר מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם לרכוש רהיטים מעוצבים מבלי לקרוע את הכיס ובמגוון רחב של מסלולי תשלום נוחים.

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן