עיצוב כל הבית: המרכז החדש והגדול בישראל!

wsi imageoptim ALL 0010 DSC 5075 e1546179010173

חדש בישראל מבית Divani Center – עיצוב כל הבית! בראשון לציון ברחוב לח"י 4 אזור התעשייה המערבי, נפתחה החנות החדשה של הרשת, לעיצוב וריהוט יוקרתי לכל הבית. מגוון רהיטים איכותיים ברמת גימור מושלמת בעיצוב איטלקי, מקורי וייחודי.

רשת Divani Center הוותיקה ובעלת המוניטין הבינלאומי ברחבי מדינות שונות בעולם ובישראל, מציעה לכם מבחר סלונים מעור או בד משובחים באיכות גבוהה וללא פשרות. בחנות החדשה תוכלו להתרשם ממבחר פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות המשלבות מגוון חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ובעיצוב מקורי וייחודי של מיטב המעצבים בעלי שם בינלאומי מבית היוצר של הרשת.

בחנות המכר החדשה של Divani Center מגוון עצום של מערכות ישיבה, כורסאות וספות בנוחות מקסימלית ומראה יוקרתי במיוחד. פינות אוכל מעוצבות בשילוב כסאות תואמים, אקססוריז ומוצרי נוי המשלימים לכם עיצוב מושלם לכל חלל בביתכם ולקבלת מראה חדשני ויוקרתי. החנות החדשה בראשון לציון , מציעה לכם מגוון פתרונות לעיצוב כולל של הבית אשר עומדות בכל תווי התקן והסטנדרטים מהגבוהים והמחמירים ביותר. מבחר הריהוט המושלם לבית מעניק למשתמש בהם חוויה של עיצוב חדשני ומודרני, נוחות מפנקת ועמידות לאורך שנים, כאשר על כל המוצרים ניתנת אחריות מלאה ושירות עד לבית הלקוח ולאורך שנים ארוכות גם לאחר הקניה.

מערכות ישיבה, חדרי שינה, כורסאות, אקססוריז ועוד ועוד!

בחנות המכר החדשה של Divani Center, תוכלו לקבל ייעוץ וליווי אישי על ידי צוות המומחים של החברה, שילוו אתכם בכל תהליך התכנון והעיצוב בבחירת הריהוט לחללים השונים בביתכם, תוך התחשבות במימדים, ובצרכים האישיים של כל לקוח ויענו על טעמו האישי והאינדיבידואלי.

עיצוב כל הבית בראשון לציון!
עיצוב כל הבית בראשון לציון!

ב- Divani Center רהיטי הבית מיוצרים תוך הקפדה מלאה על כל תקני האיכות ובעיקר, שמים דגש מיוחד על אומנות העיצוב. הכורסאות וספות העור, בנויות מעץ משובח ומעורות שעוברים תהליך עיבוד ייחודי שבסופו העור נצבע ב"טבילה" תהליך המקנה לעור עמידות מרבית ואינו מאבד מאיכותו ועיצובו לאורך שנים. בתהליכי הייצור נעשות בדיקות איכות שונות ותפירה איכותית ועמידה המעניקה למוצר גימור סופי מושלם וייחודי ששומר על הנראות שלו לאורך שנים רבות.

בחנות החדשה בראשון לציון, תוכלו לעצב את ביתכם בצורה מושלמת באמצעות מבחר הדגמים העשיר והיוקרתי בו מוצגים לכם מבחר דגמים של סלונים, מערכות ישיבה, שולחנות סלון ומזנונים, יחידות צמודות קיר, חדרי שינה, מבחר מוצרי נוי ואקססוריז, גופי תאורה מרהיבים, שילוב של חומרי גלם איכותיים וייחודיים לקבלת עיצוב כל הבית שלכם ברמה הכי גבוהה ולמראה יוקרתי ומיוחד.

כנסו לחנות החדשה שלנו!

עכשיו בחנות החדשה ולרגל הפתיחה אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה, להתרשם ממבחר האפשרויות לעיצוב כל הבית ולהנות ממבצעים חסרי תקדים, מחירים סירים ותנאי תשלום נוחים. כי  ברשת Divani Center תוכלו לעצב את ביתכם, להגשים חלום ולהפכו למציאות!

המרכז הגדול בישראל לעיצוב כל הבית

לח"י 4, מתחם G CITY 1,

קומה 2 מעל דקטלון

טלפון: *9092

א'-ה' 21:00-10:00

יום ו': 15:00-10:00

שבת: 23:00-11:00

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן