פינות אוכל מעוצבות מבית דיבאני סנטר

פינות אוכל  מעוצבות, הן הפריטים הגדולים והחשובים בכל בית בשל היותן ריהוט בולט ומרכזי בחלל הבית המשותף ובו נעשה שימוש באופן שוטף כל ימות השנה ובמיוחד באירוח באירועים וחגים. כאשר בוחרים פינת אוכל מעוצבת מהמבחר העשיר שקיים בשוק, נלקחים בחשבון שיקולים כמו: תקציב, מספר הסועדים, מיקומו, גודלו, סוג השולחן והחומר ממנו הוא עשוי ועוד. אם גם אתם רוצים להנות מפינות אוכל מעוצבות שיספקו לכם עיצוב מושלם ומתמזג עם העיצוב הכולל בבית, ושיענה על הצרכים שלכם מהסיבות שציינו לעיל? ההחלטה היא מאד פשוטה כי פינות אוכל מעוצבות מבית דיבאני סנטר, נותנות לכן מענה מושלם ואיכותי על העיצוב, הנוחות והצרכים המותאמים לכם ובמחירים אטרקטיביים ומבצעים חסרי תקדים.

פינות אוכל מעוצבות מבית דיבאני סנטר – עיצוב כל הבית!

בדיבאני סנטר, הרשת הבינלאומית והמתמחה בייצור ריהוט יוקרה מבד ועור לעיצוב חלל הבית בכלל, מייצרת ומשווקת מבחר מגוון ועשיר של פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות בגדלים, צורות טקסטורות וגמורים שונים ומגוונים המיוצרים בהתאמה אישית ובעיצוב ייחודי ומקורי על ידי מיטב המעצבים מבית.

שולחן פינת אוכל ומזנון דגם MIKAA
שולחן פינת אוכל ומזנון דגם MIKAA

כאמור בחירת פינת אוכל מעוצבת מבית דיבאני סנטר, מאפשר לכם להיעזר ולהתייעץ בצוות עובדים מיומן ומקצועי שילווה אתכם בכל תהליך התכנון וההתאמה לצרכים שלכם מבין מבחר הדגמים שקיימים בחברה ותוך הקשבה והתאמה לדרישות שלכם.

פינת אוכל עץ אלון מלא דגם GOYAA
פינת אוכל עץ אלון מלא דגם GOYAA

בקטלוג פינות אוכל מעוצבות מבית דיבאני סנטר, תהנו משילוב חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ושימוש בחומרים כמו: עץ טבעי, נירוסטה, זכוכית, מתכת שחורה ומעוצבת וריפוד כיסאות מבד או מעור איכותי למקסום הנוחות והעיצוב במחירים מפתיעים ומבצעים חמים ללא מתחרים.  

פינת אוכל דגם VIAA
פינת אוכל דגם VIAA

מאחר ופינת אוכל מעוצבת היא הריהוט המרכזי בכל בית, יש מי שבוחרים אותן יפות ומהודרות, מעוצבות ומסוגננות, המתאפיינות ומצטיינות בגימור מוקפד ומלוטש. גם בבתים בהם נעשה שימוש בפינות האוכל ביומיום, רוב היום פינות אוכל עומדות ריקות ונקיות ומהוות רהיט ולכן מהוות חלק מרכזי מסגנון הבית ומעיצובו. ברשת הריהוט היוקרתי והאיכותי לבית של דיבאני סנטר, ניתן לבחור פינות אוכל מעוצבות שיאפשרו לכם לשלב אותן בבתים בסגנונות ובעיצובים שונים.  על מנת להפיק ולמצות מפינת האוכל את המרב ואת המיטב מהן.

פינת אוכל דגם ATLANTIS
פינת אוכל דגם ATLANTIS

כשתגיעו לאחד מסניפי הרשת של החברה, תהנו מליווי צמוד ואיכותי של יועצי החברה אשר ישמחו להעמיד לרשותכם את הידע ואת הניסיון שלהם ולהתאים עבורכם את פינת האוכל המעוצבת הבאה שלכם, שתעניק לכם נוחות מקסימלית, איכות ללא פשרות ועיצוב מושלם המתמזג עם שאל האביזרים והרהיטים בביתכם. פינת האוכל  המעוצבת מבית דיבאני סנטר המיוצרת בהתאמה אישית לצרכים והתקציב שלכם ועל פי הטעם האישי שלכם, תהפוך את ביתכם לחלל מעוצב ומרהיב ביופיו, משולב היטב ושמיש ויעיל לכל מטרותיכם.

שירות חסר תחרות!

היכנסו לאתר החברה והתרשמו מהדגמים ועיצוב פינות האוכל מבית דיבאני סנטר, או תגיעו לאולמות התצוגה בסניפים הפזורים ברחבי הארץ ותהנו מייעוץ מקצועי והתאמה אישית במחירים ותנאי תשלום נוחים במיוחד. תחת אחריות מלאה על המוצרים ושירות אדיב שיוענק לכם  לאורך שנים רבות גם לאחר הקניה על מנת למקסם את האפקטיביות של פינת האוכל ולהעניק לכם חוויה מושלמת של עיצוב ונוחות במחיר משתלם.  

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה!

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן