ריהוט יוקרה – עכשיו במחירים לכל כיס

ריהוט יוקרה נגיש לכל משפחה

חלומה של כל משפחה הוא ריהוט ביתה בריהוט יוקרה. עד כה נחשבו רהיטי היוקרה כחסרי השגה מפאת מחירם היקר. אך, התחרות הגבוהה וההיצע המגוון והעשיר גרמו לרבים מהחברות להתאים את עצמם לשוק ולביקוש ולהוריד את המחירים.

ריהוט יוקרה מערכת ישיבה משולבת בד ועור דגם UPLOAD
מערכת ישיבה משולבת בד ועור דגם UPLOAD – עכשיו במבצע

דיבאני סנטר אחת הרשתות המובילות בעולם ומתמחה בייצור ושיווק ריהוט יוקרה הכולל מבחר של מערכות ישיבה מעור או מבד איכותיים, פינות אוכל, חדרי שינה, פרטי חן ודקורציה, מציעה לכם הזדמנות מיוחדת לרכישת רהוט יוקרה במחירים שווים לכל כיס. בדיבאני סנטר תיהנו ממבחר קולקציות לעיצוב הבית, המעוצבים בטרנדים המובילים את עולם העיצוב בעולם כולו ובמחירים שווים לכל כיס. כחלק משירותי הרשת, צוות העובדים המיומנים, ישמחו להעניק לכם שירותי ייעוץ והכוונה בהתאמה מושלמת לצרכים ולתקציב שלכם ולאפשר לכם לרכוש ריהוט יוקרה במחיר מציאה מבלי לאבד מאיכותו ועיצובו של הריהוט שבחרתם.

לעצב ביתכם באיכות ויוקרה

עכשיו תוכלו להגשים את החלום לעצב את ביתכם בריהוט יוקרה במחירים חסרי תקדים ובאיכות גבוהה. בדיבאני סנטר, זיהו את הפוטנציאל האנושי בכדי לספק לכם מוצרי ריהוט יוקרתיים בעלי איכות ללא פשרות והמשלב מערכות ישיבה מעור או משילוב מספר חומרי גלם בתנאים מעולים וללא תחרות. כמו כן, ניתן לבצע טרייד אין עם הריהוט הישן בביתכם ולפרוס לכם את התשלום עד 36 תשלומים שווים ב-100% מימון.

מחיר נגיש ללא פשרה על איכות

זמינות חומרי הגלם כיום, עלויות ייצור נמוכות בעקבות שינויים טכנולוגיים ופיתוח שיטות עבודה, כמות ההיצע הגבוהה של ריהוט יוקרה מסוגים שונים, מאפשרת הוזלת מחירים משמעותית בה יוכל כל לקוח לממש את חלומו ולרכוש ריהוט יוקרה במחירים שווים לכל כיס. בדיבאני סנטר מאפשרים לכם ליהנות ממבצעים מגוונים וחסרי תקדים בהם תוכלו לרכוש סלונים אלגנטיים, סלונים פינתיים סלונים קלאסיים ועוד. ניתן לקבל מערכות ישיבה במבצע מכל סוג ריפוד שתבחרו מבד או מעור, מערכות ישיבה המשולבות בעץ טבעי גלוי או מתכת והכל במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

ריהוט יוקרה - מערכת ישיבה מבד דגם MILTON בעלת מראה אולטרה עכשווי
מערכת ישיבה מבד דגם MILTON – בעלת מראה אולטרה עכשווי – עכשיו במבצע

עם זאת ולמרות כל המבצעים וההנחות, בדיבאני סנטר לא מתפשרים על איכות המוצר. על כן, כל הריהוט היוקרתי מיוצר בתהליכי ייצור מהמתקדמים בעולם תוך ביצוע בקרת איכות על חומרי הגלם ותהליכי הייצור ועד אספקה לבית הלקוח. חברת דיבאני סנטר מעניקה לכם אחריות מלאה על מוצריה וכן שירות וייעוץ מקצועי לאורך שנים גם לאחר הרכישה. היכנסו לאחת מסניפי הרשת ותהנו מרכישת ריהוט יוקרה במחירים שווים לכל כיס, ומקניה בטוחה ואמינה לאורך שנים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן