היתרונות של ספה מבד

היתרונות של ספה מבד לסלון שלכם

בא לכם להתחדש ולרכוש ספה לחלל הסלון בביתכם או למשרד שלכם ואתם מתלבטים בין ספה מבד או עור? חשוב שתדעו כמה נקודות חשובות המהוות יתרון משמעותי של ספה מבד על פני האפשרויות האחרות. במאמר זה נמנה בפניכם את היתרונות של ספה מבד ושיעזרו לכם לעשות את ההחלטה הנכונה בבחירה שלכם:
המחיר – אם אתם רוצים ספה או מערכת ישיבה ואין לכם תקציב רב להשקעה, מומלץ ללכת על ספה מבד טוב ועמיד במקום להסתבך עם מחירי העור הגבוהים יותר.
המגוון – בספה מבד מגוון הצבעים, הטקסטורות והסוגים השונים מהווים יתרון משמעותי. למעשה בספה מבד אפשר לקבל כמעט כל צבע שתרצו בסגנונות תפירה ועיצוב לפי בחירה וטעם אישי המתאים לכם.
ניקיון ותחזוקה – ברוב המקרים התחזוקה והניקיון קלים יותר לניקיו ולעיתים ניתן אף להסיר את הבד ולשלוח לניקוי. גם במצב שרוצים לחדש בדים העלות יותר זולה מאשר ספה מעור.
נוחות והתאמה למזג אוויר – בספות מבד הישיבה תמיד מעניקה לנו מגע רך עדין חמים ונעים מה שלא תמיד קורה בספה מעור במיוחד בחילופי מזג אוויר ועונות.

ספה מבד איכותי מבית יצרנים בעלי ניסיון

ספה מבד
מערכת ישיבה מבד 2+3 דגם LOVE.

לאור כל היתרונות שציינו לעיל בהשוואה לספות מעור, הרי שאלו מהווים פקטור משמעותי ביותר בקבלת החלטה לבחירת ספה. יחד עם זאת, ישנה חשיבות לא פחותה כמובן של שאר חומרי הגלם המרכיבים את הספה, וכן היצרן המייצר אותה. אלה חייבים להיות חברות יצרניות בעלי ניסיון מוכח וידוע בטיב ואיכות חומרי הגלם בהם הוא משתמש וכן בתהליכי ייצור קפדניים המעניקים לספה נראות הנשמרת לאורך שנים הן בעיצוב והן בנוחות והבלאי המצטבר.

לקנות ספה מהטובים ביותר

ברשת הרהיטים הבינלאומית של דיבאני סנטר, מייצרים ומשווקים לכם מבחר עשיר של ספות מעור ומבד באיכות גבוהה וללא פשרות. כחברה ששמה לה למטרה לשמור על רמת איכות גבוהה ועיצוב ייחודי של מוצריה, החברה מייצרת את הספות מבד בתהליכי ייצור קפדניים ביותר המלווים בבדיקות רצופות בכל שלבי התהליך ועד למסירת הספה מבד לבית הלקוח. כמו כן החברה מקפידה לבחור בחומרי גלם בעלי איכויות גבוהות ועמידה בכל התקנים מהמחמירים ביותר וידידותיים לסביבה.

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר החברה, או להגיע לאחד מאולמות התצוגה הפזורים בארץ וליהנות ממבחר עשיר של ספות מבד באיכות ללא תחרות וממחירים משתלמים במיוחד. צוות העובדים המיומן והמקצועי של דיבאני סנטר, ילווה אתכם בכל תהליך הבחירה שלכם בהתאם לצרכים שלכם, לעיצוב החלל בו תציבו את הספה ובהתאם לתקציבכם ולשביעות רצונכם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן