חדר שינה יוקרתי מבית דיבאני סנטר

חדר שינה - APAA

חדר שינה יוקרתי מבית דיבאני סנטר: אחד המקומות היותר חשובים בבית ואשר בו אתם נוהגים לבלות את הלילה הוא חדר השינה. עיצוב חדר השינה ובחירת הריהוט היוקרתי והתואם מחייב חשיבה ותכנון מדויקים לקבלת חדר שינה יוקרתי ואיכותי המשרת את המטרות והצרכים שלכם. בבחירת חדר שינה יוקרתי חשוב לבחור דברים חדישים ומקוריים, לחשוב על שימושים שונים מהרגיל עבור החפצים והרהיטים שבדרך כלל ממוקמים בחדר השינה ולמצוא רעיונות חדשים עבור אלמנטים שונים של עיצוב, מיקום ומראה חדר בעל הקונספט המושלם העונה גם על טעמכם האישי.

חדר שינה יוקרתי – נוחות מירבית, עיצוב ייחודי

ברשת הריהוט היוקרתי לבית מבית היוצר של חברת Divani Center תוכלו לבחור חדרי שינה יוקרתיים המעוצבים בעיצוב מקורי וחדשני על ידי מיטב המעצבים מבית תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ורמת גימור מושלמת. כאשר מדברים על חדרי שינה יוקרתיים מבית Divani Center , מדברים על חדרים בהם הצבעים נבחרים בקפידה לצד עיצובים מרשימים המתאימים בקפידה לחלל החדר. יוקרה נובעת גם מאיכות החומרים מהם עשויים הרהיטים ומהאביזרים המשלימים ומעטרים את החלל בטוב טעם כמו – ידיות לארונות בפרזול מיוחד, רמת הגימור של המיטה והרהיטים בחדר השינה ועוד פריטים נוספים כמו מוצרי נוי. חדר שינה יוקרתי המשלב רהיטים מעוצבים הופך אותו ליוקרתי ומזמין. בחירה נכונה של מספר הרהיטים בחדר והתאמתם יעשו את ההבדל בין חדר סטנדרטי לחדר יוקרתי על מנת שאיכות השינה שלכם בחדר תהיה גבוהה וטובה יותר.

חדר שינה יוקרתי דגם APAA
חדר שינה דגם APAA

ברשת הריהוט האיכותי והיוקרתי לבית של Divani Center, מציעים לכם מבחר דגמים של חדרי שינה יוקרתיים המיוצרים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, מידות החלל של החדר והטעם האישי. כרשת ייצרנית בינלאומית הפועלת למעלה מ-40 שנה ברחבי המדינות בעולם וגם בישראל, החברה מעניקה לכם יוקרה ואיכות ברמה הגבוהה ביותר תוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים ולקבלת מוצר איכותי העונה על הצרכים שלכם ולשביעות רצונכם.

חדר שינה יוקרתי דגם DIAMOND
חדר שינה דגם DIAMOND

במבחר הדגמים של חדרי השינה היוקרתיים, תוכלו לבחור בחדרי שינה שונים המשלבים חומרי גלם שונים באיכות גבוהה, ומיוצרים מחומרים שונים של עץ מלא, ריפודי עור איכותי או בד משובח דוחה כתמים, שידות, קומודות ורהוטים שונים המשתלבים היטב בעיצוב הכולל של החדר וכמובן גופי תאורה תואמים, מראות, אקססוריז ועוד.

חדר שינה יוקרתי דגם FLOWER
חדר שינה דגם FLOWER

באתר הבית של החברה ובסניפי הרשת תמצאו את חדרי השינה היוקרתיים והמיוחדים שכל אחד מהדגמים והקולקציות מהווה עולם עיצובי מושלם המיוצר ביתר הקפדה ובעיצוב ייחודי ומקורי של מיטב המעצבים של החברה. צוות המומחים של החברה ילווה אתכם בכל שלבי התהליך משלב התכנון והתאמה למידות החלל של החדר, דרך בחירת הדגמים, סוג חומרי הגלם והעיצוב הכולל היוצר עבורכם חדר שינה יוקרתי ואיכותי מושלם. מבחר סגנונות העיצוב מהקלאסי, הוינטג' והמודרני מאפשר לכם בחירה מגוונת ועשירה מבלי לוותר על איכות המוצר ואיכות השירות שילווה אתכם לאורך שנים גם לאחר הרכישה. אם גם אתם רוצים ליהנות מחדר שינה יוקרתי מבית Divani Center, זה הזמן להגיע לאחד מאולמות התצוגה בסניפי הרשת ולהנות מיחס אישי והתאמה מושלמת במחירים אטרקטיביים ביותר, ותנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן