מיטות זוגיות יוקרתיות לחדרי השינה: כך תבחרו נכון!

חדרי שינה יוקרתיים

חדר השינה שלכם הוא ממלכה אמיתית, שאותה אתם יכולים לעצב באופן שיגרום לכם להרגיש הכי נעים ונוח. המיטה היא החלק הדומיננטי של חדר השינה והיא למעשה ה"מפתח" לבחירת הרהיטים המשלימים, שאותם תמקמו בסמוך למיטה ובחלל החדר. בחירת דגם ייחודי שישקף את טעמכם האישי, מתוך מגוון של מיטות זוגיות יוקרתיות, תהיה התחלה חכמה שתעזור לכם להניע את תהליך העיצוב, שימשיך עם רכישת שידות צד, שטיח יפה או כל רהיט או פריט נוי שיתאימו לחזון העיצובי שלכם, עד לקבלת המראה הסופי וההרמוני של החדר.

ההשפעה של נוחות המיטה על איכות השינה

הרעננות שלכם, היכולת להתרכז ולתפקד כראוי במהלך היום ואפילו שמחת החיים, תלויות בין היתר באיכות השינה. משך השינה עשוי להשפיע על התפקוד היום יומי אבל הוא איננו העיקר . עומק השינה, השלווה של הנפש בעת הכניסה לשינה וההרפיה של הגוף במהלכה, המאפשרים את הנינוחות הנדרשת על מנת לחוות שינה מיטיבה באמת, הם אלו שהשפעתם לטווח הארוך היא המשמעותית ביותר. 

מיטות זוגיות יוקרתיות הן נוחות במיוחד ויש להן מאפיינים שמעניקים לישנים עליהן איכות שינה גבוהה, ביניהם:

  • גובה שמתאים למשתמש – זו אינה "חובה" שמיטה נוחה ואיכותית תהיה גבוהה או נמוכה, אך היא כן צריכה, לפני הכל, להתאים לאדם שישן עליה. 

לגובה של המיטה יש חשיבות הן בשלב הכניסה אל המיטה והן ביציאה ממנה, כאשר המאמץ הנדרש מהגוף על מנת לבצע את פעולת השכיבה והקימה צריך להיות מינימלי, זאת כדי למנוע כאבים או שרירים תפוסים, תופעה שאופיינית אצל מי שנאלץ "להתאמץ" מדי ערב ובעיקר מדי בוקר, ממש רגע לאחר ההתעוררות. 

ייתכן למשל שדגם מסוים של מיטה, הקרוב לרצפה באופן יחסי לאחרים, יהיה מדויק ואופטימלי לשימוש עבור אדם נמוך, בעוד שאדם גבוה יותר יעדיף מיטות זוגיות יוקרתיות שהן רחוקות מהרצפה והמזרון שלהן גבוה. מגוון גדול של דגמי מיטות איכותיות, יאפשר לכם למצוא את בסיס המיטה שגובהו הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

  • בסיס יציב ומסיבי – מיטות זוגיות יוקרתיות יכולות להיות מגוונות בהיבט הזה. ישנן מיטות בעלות רגליים ו"מוגבהות" מהרצפה, כאלה שהן בעלות בסיס עם רגליים נסתרות המעניקות למיטה מראה "מרחף", או ללא רגליים כלל. 

מרבית האנשים מתייחסים למזרון כאל החלק במיטה שיש לו את ההשפעה הגדולה ביותר על נוחות השינה, אך זהו לא הגורם הבלעדי. בסיס מיטה שמעניק יציבות למזרון, המסוגל לשאת משקל של שני אנשים שישנים עליו באופן קבוע, מבלי לייצר תנודות לא רצויות, חשוב באותה מידה ועשוי לתרום לתחושה הבטוחה הנדרשת לשינה עמוקה וטובה.

 

  • ראש מיטה עם ריפוד רך – מיטות זוגיות יוקרתיות שיש להן ראש מיטה שתוחם אותה ברכות ואינו נוקשה מדי, מעניק לישנים מעין מעטפת נעימה לשהות בתוכה, כזאת שהופכת את המיטה לאי קטן של רוגע ובטחון.

בנוסף, החלק הזה משמש גם כמשענת, ולכן הרכות הנעימה שלו מאפשרת הישענות נוחה יותר, התורמת לתנוחת חצי ישיבה או רביצה על המיטה, שאינה מכאיבה לשרירים או מכבידה על העצמות.

 

איך תדעו איזו מיטה תתאים לחדר שלכם?

כשאתם עומדים בפני בחירת ריהוט לבית ובפרט בפני בחירת מיטה עבור חדר השינה, עניין הנוחות הוא עניין מהותי שיש לתת עליו את הדעת. 

מיטת חדר השינה עתידה לשמש אתכם כל יום ביומו ולהיות חלק בלתי נפרד מן השגרה שלכם, לכן אין תחליף למראה העיניים ולבדיקה פיזית של המיטה המתאימה לכם בזמן ישיבה ושכיבה.

העדיפו דגמים שאינם תופסים את מרבית החלל בתוך חדר השינה – זוהי המלצה שתצריך מכם מדידות ובדיקות שמוטב לבצע, טרם הגעתכם לאחד מסניפי הבית שלנו, בכדי לאמוד את הגודל הנכון והפרופורציונלי של הדגם שאותו תרכשו, בסופו של דבר.

בסיס המיטה יכול להיות מעור, מבד או משילוב של שניהם. כמו כן, מבחר הגוונים הרחב של הריפוד לבסיס המיטה עלול לבלבל אתכם מעט, כמו מאפיינים חיצוניים אחרים של הדגמים שימצאו חן בעיניכם. 

אל תחששו מזה, בואו לסניף הקרוב לביתכם, ותתייעצו עם הצוות המקצועי והמיומן של דיבאני סנטר, שיוכלו לסייע לכם למצוא רהיטים נוספים ש"יתכתבו" באופן מושלם, מבחינה עיצובית ופרקטית כאחד, עם המיטה הזוגית והיוקרתית שתרכשו.

מיטות זוגיות יוקרתיות: יצירת אומנות בחדר השינה שלכם

ההבדלים בין הדגמים של המיטות הזוגיות שמהם תוכלו לבחור את המיטה שתככב אצלכם בבית, הופכים כל מיטה לייחודית וליצירת אומנות של ממש, המייצרת אווירה מלכותית בחדר השינה.

מיטות זוגיות יוקרתיות ומעוצבות, המיוצרות מחומרי גלם איכותיים ועמידים שמחזיקים מעמד שנים רבות, הופכות לחלק משמעותי בחייהם של הרוכשים אותן וה"אמירה" העיצובית שלהן מעניקה את הטון לחדר כולו.

דיבאני סנטר: חברת רהיטי היוקרה המובילה בישראל!

בין אם אתם מחפשים מיטות זוגיות יוקרתיות לחדרי השינה או רהיטים לבית – חברת דיבאני סנטר היא הכתובת עבורכם! החברה משווקת רהיטי יוקרה מבית מעצב העל קלווין ג'יורמנו ומייבאת רהיטי יוקרה מאיטליה וצרפת. 

אצלנו תמצאו רהיטי יוקרה בעיצובים ייחודים ואקסקלוסיביים, אשר שמים דגש הן על הסטייל והנראות והן על האיכות הגבוהה של חומרי הגלם ונוחות מקסימלית לכלל לקוחותינו. אנו משווקים פתרונות עיצוביים וריהוט לכל חלל הבית החל ממערכות ישיבה לסלון, דרך מזנונים ופינות אוכל ועד מיטות לחדרי השינה ואקססוריז.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן